Uvod

 Dragi moji konjoljupci ,pozdrav svima ja sam  Anja. Odlučila sam da otvorim svoj blog o konjima pod nazivom Horsies life . Moj cilj je da vam  dam savet i svoje lično mišljenje o nekim stvarima u vezi konjičkog sporta.Treniram jahanje od svoje desete godine ,sad imam četrnaest .Da se razumemo ja nisam profesionalni jahač daleko sam od toga ,ali se trudim valjda se i to računa 😄.Ove životinje volim bukvalno od kad znam za sebe ,sa roditeljima sam često posećivala konjičke klubove išla na Hipodrom...Do 2016. se jednostavno nije ukazala prilika da se počnem ozbiljnije baviti ovim sportom .Početak je bio u mom slučaju pun žurbe, promenila sam  do sada u mom klubu tri trenera svaki je bio poseban na svoj način ,ali jednostavno u početku sa prvim trenerom nisam baš toliko toga uspela da naučim bio je previše spora osoba za mene .Iskreno posle drugog časa na ložni pustio me je samu samo u hod i onda sam mukotrpno razvlačila kas još dve godine .Ovim ni na jedan način ne želim da uvredim mog bivšeg trenera nego jednostavno se nismo našli ,nije video neki potencijal kod mene ili nije hteo da se potrudi u to neću da zalazim.Nakon njega dosao je drugi trener (na zameni ) naime čovek se nije time bavio profesionalno ali mi je nekako bio zanimljiv i pozitivan kao osoba ,ali nije bio toliko pun znanja da bih mogla nešto dodatno da naučim.Nakon njega dosli su moji i sadašnji treneri koji su puni znanja i želje da isto (maksimalno) prenesu na decu .Sa njima sam jahala svoj prvi galop,imala svoj prvi skok ,i galop bez ruku i ko zna šta još sledi.Takodje pojenta ovog bloga je ta da možda ima vas koji ste mladji ili koje zanima moje iskustvo i moje mišljenje i zato što konjički sport u Srbiji nije toliko razvijen ,a i nema blogova na srpskom o konjima (bar ne toliko).To bi bilo to za danas malo sam vas uvela u moje početke ,obradjivaćemo razne teme .Izbacivaću blog svake subote a ove kao izuzetak izbaciću dva bloga ostanite tu i pročitajte i sledeću temu.😙

Коментари

Популарни постови са овог блога

Celokupna oprema za konje

Oprema za jahače

SMEŠTAJ ZA KONJE